Wij staan garant voor een snelle en degelijke klantenservice!
Indien je een vraag, melding, tip of probleem hebt laat het ons dan nu weten !
Wij adviseren U graag en kunnen zonodig ook speciale producten voor u bestellen.
Om u zo snel mogelijke te kunnen bedienen vragen we U om een bericht
te schrijven via het e-formulier aan de rechterzijde, ons te bellen of een e-mail te sturen.
Afdeling Verkoop:
Adres & bedrijfsgegevens:
Ons Retour adres vindt u hier
Ons Bedrijfs -en bezoekadres in Utrecht - De Meern vindt u hier
Komt u er niet uit of heeft u een klacht?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw bestelling snel en accuraat te behandelen, en goed om te springen met uw persoonlijke gegevens. Echter zit een foutje soms in een klein hoekje, en zijn wij er altijd blij mee als u ons daar op wijst. Met uw opmerkingen kunnen wij onze dienstverlening verbeteren!
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
1 test
1.1 test?